[O1]Coś nie tak z mocą 1.9 TDI (prośba o analizę logów)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kysio2005
    Classic
    • 2012
    • 1
    • Octavia II (1Z3)
    • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

    [O1]Coś nie tak z mocą 1.9 TDI (prośba o analizę logów)

    eaglemirek, tak nisko oprocentowane :P :smokedevil :jump:
  • szczepuz999
    Classic
    • 2011
    • 10

    #2
    [O1]Coś nie tak z mocą 1.9 TDI (prośba o analizę logów)

    Witam kolegów forumowiczów. Mam taki dziwny mały problem Mam skode Oct. 1.9 TDI AHF ze zmienionym programem na sterowniku silnika. Wszystko pieknie chodziło , turbo włanczało sie juz koło 1600 1700 obrotów i odejście było nieziemskie :twisted: Lecz pewnego dnia nie spieszyło mi się więc ustawiłem sobie tempomat i jechałem jakieś pół godziny cały czas ok 1500 obrotów na 5 biegu. Dojechałem do pierwszych świateł i ku mojemu zaskoczeniu auto nie przyśpieszało tak jak zwykle było bardziej mułowate turbo było czuć dopiero koło 2100 obrotów.... w sumie troche podobnie jak przed programem....Wiem że to jest raczej nie możliwe żeby sterownik sobie przypomniał stary program ale auto sie tak zachowuje... Zamieszczam logi bardzo proszę o pomoc




    Komentarz

    • Czader
      Ambiente
      • 2005
      • 145

      #3
      Czesc,

      zle zrobiles te logi - musi byc 3(4) bieg i od 1000 do 4000 obr / min i gaz do dechy. Ale z tego co jest to turbo przeladowuje masz max 2,4 bara ale nie wiedac dsobrze bo ruszales gazem.

      Moze zaciete zaluzje VTG albo cos innego jak np. padnieta przeplywka ...

      Sterownik nie mogl sobie przypomniec starego programu bo tam jest jedna pamiec w ktorej ma nowy program ...
      Czader

      OCTA COMBI 2003 ALH

      Komentarz

      • szczepuz999
        Classic
        • 2011
        • 10

        #4
        Ok dziękuje bardzo za uwagi postaram sie zrobić poprawinie te przebiegi i je wrzuce. A jeszcze takie pytanko czy ktoś używał takiego cuda jak TURBO-NET??


        Wydaje mi się że to 'gruszki na wierzbie ' ale może ktoś już spróbował i ma z tym doświadczenie?

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          A tam w ogole jest jakis program? Bo wartosc doladowania (zadanego) to czysta seria.
          Zloguj grupe jeszcze grupe 008.
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • TomekRs
            RS
            • 2011
            • 1670

            #6
            włĄczało

            Komentarz

            • szczepuz999
              Classic
              • 2011
              • 10

              #7
              Zamieszczone przez octaviars1
              włĄczało
              CO??

              Komentarz

              • TomekRs
                RS
                • 2011
                • 1670

                #8
                Re: [O1]Coś nie tak z mocą 1.9 TDI (prośba o analizę logów)

                Zamieszczone przez szczepuz999
                Witam kolegów forumowiczów. Mam taki dziwny mały problem Mam skode Oct. 1.9 TDI AHF ze zmienionym programem na sterowniku silnika. Wszystko pieknie chodziło , turbo włanczało sie juz koło 1600 1700 obrotów i odejście było nieziemskie :twisted: Lecz pewnego dnia nie spieszyło mi się więc ustawiłem sobie tempomat i jechałem jakieś pół godziny cały czas ok 1500 obrotów na 5 biegu. Dojechałem do pierwszych świateł i ku mojemu zaskoczeniu auto nie przyśpieszało tak jak zwykle było bardziej mułowate turbo było czuć dopiero koło 2100 obrotów.... w sumie troche podobnie jak przed programem....Wiem że to jest raczej nie możliwe żeby sterownik sobie przypomniał stary program ale auto sie tak zachowuje... Zamieszczam logi bardzo proszę o pomoc




                http://vaglog.rtnet.pl/szczepuz999_73893.html

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  octaviars1 widzę jest nadwornym stróżem poprawnej polszczyzny :lol: ale to taka trochę walka z wiatrakami
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • TomekRs
                    RS
                    • 2011
                    • 1670

                    #10
                    Takie "zboczenie", pozniej czytam i zapamietuje "włanczam" i powielam.. To az dzwinie brzmi jak wypowiadasz.. tak samo "wzionsc" itp. Tez czasem robie bledy, ale zauwazylem, ze od kad wlasnie na forum zaczelo byc sporo bledow to zaczalem je powielac..

                    Komentarz

                    • bradley
                      L&K
                      • 2008
                      • 1465

                      #11
                      Zamieszczone przez octaviars1
                      od kad
                      odkad?
                      szczepuz999, zloguj 003+008+011
                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                      Komentarz

                      • szczepuz999
                        Classic
                        • 2011
                        • 10

                        #12
                        A o to kaman chill ziom juz nie bede źle po Polsku pisał:P
                        tutaj zrobilem nastepne logi:


                        podczas przyśpieszania kolo 3200 obrotów auto stracilo moc i juz nie chcialo przyspieszac
                        popatrzylem na VAGu na silnik..
                        17958 - Charge Pressure: Control Deviation

                        P1550 - 35-00 - -

                        co to panowie sie dzieje??

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          masz najprawdopodobniej zapieczona gruszke lub zatarta geometrie .mozesz jeszcze dla pewnosci podmienic n75 z n18 i zrobic logi ,ale podejrzewam ze to nie pomoze .sprawdz czy sztanga sie rusza płynie bez zaciec w całym zakresie ruchu ok .2cm . jak rozepniesz gruszke od dzwigni geometri wtedy bedziesz w stanie stwierdzic co sie przycina czy gruszka czy geometria
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • szczepuz999
                            Classic
                            • 2011
                            • 10

                            #14
                            faktycznie znalazlem na forum co trzeba sprawdzic z ta gruszka nie chce nawet drgnac.... chłopaki mówili ze posmarowanie ropą pomoze ... zobaczymy dzięki panowie

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              smarowanie ropa tylko moze narobic wiekszego bałaganu niz jest jesli jest to zapieczona gruszka to wymien na nowa gruszke ,a jak geometria jest zatarta to tylko czyszcenie .bo inaczej problem bedzie wracal jak bumerang i wkacu moze doprowadzic do uszkodzenia turbiny co jest kosztowne
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              • szczepuz999
                                Classic
                                • 2011
                                • 10

                                #16
                                ok jutro jade do mechanika....a jak katalogowo nazywa sie ta gruszka??

                                Komentarz

                                • bradley
                                  L&K
                                  • 2008
                                  • 1465

                                  #17
                                  Aktuator (silownik) podcisnienia
                                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #18
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • bradley
                                      L&K
                                      • 2008
                                      • 1465

                                      #19
                                      Btw. zabawny ten program.
                                      Dawki paliwa lizniete, a doladowanie jak seria. Kopciuszek z niego musi byc Chociaz przy stanie geometrii to na brak powietrza silnik nie narzeka.
                                      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                      Komentarz

                                      • TomekRs
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 1670

                                        #20
                                        Zamieszczone przez bradley
                                        Zamieszczone przez octaviars1
                                        od kad
                                        odkad?
                                        szczepuz999, zloguj 003+008+011
                                        To jest wlasnie to o czym pisalem wyzej

                                        Komentarz

                                        • szczepuz999
                                          Classic
                                          • 2011
                                          • 10

                                          #21
                                          Zamieszczone przez bradley
                                          Btw. zabawny ten program.
                                          Dawki paliwa lizniete, a doladowanie jak seria. Kopciuszek z niego musi byc Chociaz przy stanie geometrii to na brak powietrza silnik nie narzeka.
                                          aha.. a czy jest on niebezpieczny dla silnika?? No bo jeśli chodzi o kopcenie to nawet dymka nie pusci....ale chyba olej zaczal brac...

                                          [ Dodano: Wto 06 Mar, 12 07:57 ]
                                          Jeszcze nie byłem u mechanika bo nie ma czasu:/ ale tak sobie myśle jak to samemu ogarnąć żeby grucha chodziła płynnie :P czytałem ze psikanie WD 40 tylko pogorszy sprawe ale nikt jeszcze nie wypowiedział sie na temat odrdzewiania gruchy przy pomocy COCA COLI :lol: albo PEPSI kto co lubi :twisted: ktoś próbował?? nie od dzis wiadaomo ze na wulkanizacjach jak śruby maja zapieczone to colą leją i puszcza jak ta lala

                                          Komentarz

                                          Pracuję...